Angre på kjøp

 

Angrefrist og 60 dager åpent kjøp

Har du klikket hjem noe det viste seg at du ikke trengte likevel? Da er det bare å sende det tilbake til oss. I Norge er det lovpålagt med 14 dager angrerett, men vi vet at 14 dager kan gå fryktelig fort. Vi gir deg derfor 60 dager åpent kjøp. Husk at varen må være i originalemballasjen og i samme stand som da du fikk den. Har det grodd sjøgress på den nye propellen din kommer vi til å si nei, for å si det sånn.

 

Hvordan sende en vare i retur?

1. Fyll ut returskjemaet 
Returskjemaet finner du ved å klikke her 

De første 14 dagene kan du også bruke returskjemaet som kom på papir med leveransen din. For raskest behandling anbefaler vi at du uansett bruker det digitale skjemaet.

2. Send varen tilbake til oss 

Pakk varen pent inn og send den til: Logistikkavdelingen AS, c/o Ahoy Norge AS, Borgeskogen 47, 3160 Stokke. Pakken må merkes tydelig med ordrenummer. Du må selv betale returfrakt.

3. Få pengene tilbake

Når vi har mottatt og behandlet returen din, får du tilbake pengene for varen. Pengene utbetales til samme konto som de kom fra og senest 14 dager etter at vi har mottatt varen.

Er du rask og melder retur de første 14 dagene, får du også tilbake fraktkostnadene du betalte for å få tilsendt varen. Merk at det kun gjelder standard levering. Har du valgt et dyrere fraktalternativ, står du for mellomlegget selv. Er den returnerte varen en del av en større bestilling, vil beløpet avregnes.